Koncepce aktivní zálohy ozbrojených sil České republiky
- Podrobnosti
- Vytvořeno: 18. 5. 2015 14:06
- Napsal Info AZB
- Zobrazeno: 20868
MINISTERSTVO OBRANY
Praha 2012
OBSAH
Označení |
Název |
Strana |
1.1 |
BEZPEČNOSTNÍ PROSTŘEDÍ |
6 |
1.2 |
POLITICKO-VOJENSKÉ AMBICE České republiky |
7 |
2.1 |
ČASOVÝ HORIZONT |
7 |
2.2 |
DŮVODY VYTVOŘENÍ A HISTORICKÝ VÝVOJ JEDNOTEK PRO AZ |
7 |
2.2.1 |
DŮVODY VYTVOŘENÍ AZ |
7 |
2.2.2 |
HISTORICKÝ VÝVOJ AZ |
8 |
2.2.3 |
ÚKOLY AZ V SOUČASNOSTI |
8 |
2.2.4 |
VÝVOJOVÉ TENDENCE ZAŘAZOVÁNÍ DO AZ V LETECH 2005–2011 |
9 |
2.2.4.1 |
Vývoj počtů vojáků zařazovaných do AZ |
9 |
2.2.4.2 |
Vývoj zdravotní způsobilosti uchazečů o zařazení do AZ |
9 |
2.2.5 |
VÝVOJOVÉ TENDENCE PŘÍPRAVY AZ V LETECH 2005–2011 |
10 |
2.2.5.1 |
Doplnění jednotek vojáky v AZ |
10 |
2.2.5.2 |
Plnění výcvikových cílů |
10 |
2.2.6 |
ZAŘAZENÍ VOJÁKŮ DO AZ A JEJICH NÁLEŽITOSTI V LETECH 2005–2011 |
11 |
2.2.7 |
SKLADBA AZ |
12 |
2.2.7.1 |
Věkové složení AZ |
12 |
2.2.7.2 |
Profesní struktura AZ |
12 |
2.2.7.3 |
Vzdělání a jiné demografické údaje o AZ |
12 |
2.2.7.4 |
Ostatní údaje o AZ |
12 |
2.2.8 |
LOGISTICKÁ PODPORA AZ V LETECH 2005–2011 |
12 |
2.2.8.1 |
Logistické zabezpečení |
12 |
2.2.8.2 |
Zdravotnické zabezpečení |
13 |
2.2.9 |
VÝDAJE NA PŘÍPRAVU AZ V LETECH 2009–2011 |
13 |
2.2.9.1 |
Běžné výdaje na osobu a rok |
13 |
2.2.9.2 |
Další výdaje spojené s výcvikem pěší jednotky doplňované z AZ u KVV za rok |
13 |
2.2.10 |
DOSTUPNOST AZ SE STAVEM K 1. 1. 2012 |
14 |
2.2.10.1 |
Struktura AZ |
14 |
2.2.10.2 |
Jednotky doplňované vojáky z AZ v organizační struktuře rezortu MO |
14 |
2.2.10.3 |
Zdroje k tvorbě AZ |
14 |
2.2.10.4 |
Vojenský materiál |
14 |
2.2.10.5 |
Příprava a výcvik AZ |
14 |
2.2.10.6 |
Problémy v oblasti zabezpečení výcviku AZ |
15 |
2.2.10.7 |
Nasazení vojáků z AZ v operacích |
15 |
2.2.10.7.1 |
Použití AZ na území ČR |
15 |
2.2.10.7.2 |
Použití AZ mimo území ČR |
15 |
2.2.11 |
VOJENSKÉ PŘEDPISY, DOKTRÍNY A SLUŽEBNÍ POMŮCKY O AZ |
15 |
2.2.12 |
SILNÉ A SLABÉ STRÁNKY, RIZIKA A PŘÍLEŽITOSTI |
16 |
2.2.12.1 |
Silné stránky |
16 |
2.2.12.2 |
Slabé stránky |
16 |
2.2.12.3 |
Rizika |
16 |
2.2.12.4 |
Příležitosti |
17 |
2.2.13 |
VYHODNOCENÍ ÚČINNOSTI STÁVAJÍCÍCH ROZVOJOVÝCH PROGRAMŮ |
17 |
3.1 |
STANOVENÍ CÍLE ROZVOJE A URČENÍ PRIORIT |
18 |
3.1.1 |
VČASNÁ DOSTUPNOST AZ |
18 |
3.1.1.1 |
Začlenění AZ do struktury OS ČR a limit počtů |
18 |
3.1.1.2 |
Řízení přípravy vojáků v AZ a odpovědnost za AZ |
19 |
3.1.1.3 |
Lidský potenciál k doplňování AZ |
20 |
3.1.1.3.1 |
Druhy vojenské činné služby vojáků v AZ |
21 |
3.1.1.3.2 |
Předurčování a zařazování vojáků v AZ na SM |
22 |
3.1.1.3.3 |
Peněžní náležitosti vojáků v AZ |
22 |
3.1.1.4 |
Vojenský materiál |
22 |
3.1.1.5 |
Příprava vojáků v AZ |
22 |
3.1.1.6 |
Připravenost a pohotovost AZ |
23 |
3.1.2 |
NASAZENÍ AZ V OPERACÍCH |
23 |
3.2 |
IDENTIFIKACE CÍLŮ, KTERÉ VYŽADUJÍ SPOLUPRÁCI NEBO JSOU NEKOMPATIBILNÍ S CÍLI JINÝCH MINISTERSTEV |
23 |
4.1 |
SPECIFIKACE PROGRAMŮ, KTERÉ KONKRETIZUJÍ REALIZACI KONCEPCE V JEDNOTLIVÝCH DÍLČÍCH OBLASTECH |
24 |
4.1.1 |
VČASNÁ DOSTUPNOST AZ |
24 |
4.1.1.1 |
Rozložení kompetencí v oblasti AZ |
24 |
4.1.1.2 |
Opatření pro tvorbu AZ |
24 |
4.1.1.3 |
Výzbroj, technika a materiál (VTM) určené pro AZ |
25 |
4.1.1.4 |
Příprava a výcvik AZ |
25 |
4.1.1.4.1 |
Systém a rozsah přípravy vojáků AZ bez vojenské přípravy |
26 |
4.1.1.4.2 |
Další příprava vojáků v jednotkách doplňovaných vojáky z AZ |
26 |
4.1.1.4.3 |
Příprava vojáků v AZ do 5 let po ukončení vojenské činné služby |
26 |
4.1.2 |
PŘIPRAVENOST A POHOTOVOST AZ |
26 |
4.1.3 |
ROZPRACOVÁNÍ KONCEPCE AZ V DALŠÍCH DOKUMENTECH |
26 |
4.2 |
NÁROKY NA FINANCOVÁNÍ KONCEPTU AZ |
26 |
4.3 |
OČEKÁVANÉ DŮSLEDKY KONCEPCE A PROGRAMŮ V JEDNOTLIVÝCH LETECH A V PRŮŘEZOVÝCH OBLASTECH |
27 |
4.4 |
REGIONÁLNÍ ROZMĚR KONCEPCE |
27 |
4.5 |
LEGISLATIVNÍ A NELEGISLATIVNÍ OPATŘENÍ, KTERÁ KONCEPCE VYŽADUJE |
27 |
5.1 |
BĚŽNÉ VÝDAJE |
28 |
5.2 |
INVESTIČNÍ VÝDAJE |
30 |
5.3 |
POROVNÁNÍ FINANČNÍCH NÁROKŮ NA VzP A VOJÁKŮ V AZ |
30 |
8.1 |
CÍLE, NÁSTROJE A CESTY K JEJICH DOSAŽENÍ |
31 |
8.1.1 |
OPATŘENÍ K MOTIVACI ZAMĚSTNAVATELŮ VOJÁKŮ V AZ V PODNIKATELSKÉ SFÉŘE |
31 |
8.1.2 |
OPATŘENÍ K MOTIVACI VOJÁKŮ V AZ V ZAMĚSTNANECKÉM POMĚRU |
31 |
8.1.3 |
OPATŘENÍ K MOTIVACI VOJÁKŮ V AZ Z ŘAD STUDENTŮ |
32 |
8.1.4 |
OPATŘENÍ K MOTIVACI VOJÁKŮ V AZ Z ŘAD OSOB SAMOSTATNĚ VÝDĚLEČNĚ ČINNÝCH |
32 |
8.1.5 |
OKRUH VÝHOD PRO VOJÁKY V AZ V RÁMCI MOŽNOSTÍ REZORTU MO |
32 |
8.1.6 |
OPATŘENÍ STRATEGIE KOMUNIKACE S VEŘEJNOSTÍ |
32 |
8.2 |
LEGISLATIVNÍ A NELEGISLATIVNÍ OPATŘENÍ |
32 |
8.2.1 |
ZMĚNY V PRÁVNÍCH PŘEDPISECH |
32 |
8.2.2 |
ZMĚNY VE VNITŘNÍCH PŘEDPISECH |
33 |
8.3 |
STRUKTURA FINANCOVÁNÍ |
33 |
8.4 |
VYHODNOCENÍ REALIZACE PROGRAMŮ NA ZÁKLADĚ PRŮBĚŽNÉHO MONITOROVÁNÍ |
33 |
8.5 |
ZHODNOCENÍ VLIVU NA ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ |
33 |
8.6 |
REGIONÁLNÍ DOPADY A DOPADY NA ZAMĚSTNANOST |
34 |
8.6.1 |
REGIONÁLNÍ DOPADY KONCEPCE AZ |
34 |
8.6.2 |
DOPADY KONCEPCE AZ NA ZAMĚSTNANOST |
34 |
8.7 |
PROGRAM IMPLEMENTACE |
34 |
- Předchozí
- Další >>